there are many things that I would like to say to you

oasis - I don't know how

igååår var det fredag, som firades på bästa sätt på bongo, i goda vänners, goda dryckers och god musiks lag. fast nej, inte musiken, den var sämst, varför raggae dj:n? var är frau krebs när man behöver henne? höhö

because maybe

och sen upp med tuppen kl halv tio, och in till stan och träffa mia och filippa, och fick höra om deras dramatiska, händelserika liv. jag satt mest tyst, och njöt av mitt egna liv, där mitt största problem just nu är att jag är sugen på pizza men inte orkar gå till pizzerian... höhö

you're gonna be the one that saves me

och nu är det dags att ladda om för maskeradparty, herregud, har väl inte festat två dagar på rad sen jag var 17. hårt liv. hursomhelst så kommer jag och militz va supercoola och hålla habos gator fria från bovar och banditer ikväll i våra supersnygga superhjältinne-dräkter. lätt jobb, med tanke på att habo är sveriges bästa kommun och har ungefär noll bovar och banditer. höhö

and after all you're my wonderwall



Kommentarer
Postat av: Julia

Höhööööö

2010-10-31 @ 15:39:48
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :D vad tycker du om min outfit idag? HISS ELLER DISS? :)

2010-10-31 @ 15:52:13
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: ÅSA





allt bra? :)

2010-10-31 @ 15:55:25
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: db

Hej!



Vill du bli veckans blogg v. 44? Anmäl dig nu!

2010-10-31 @ 16:12:23
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: Julia

Vafan är det här för random kommentarer? :P

2010-11-04 @ 00:12:05
Postat av: Linda

haha, jag vet inte ! men jag värdesätter dina kommentarer högre julle ;)

2010-11-04 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0