1, 2, 3, 4 no I want more

the sounds - something sweet or something strong seems like love no longer can turn me on

Nu skulle jag kunna ägna detta inlägg åt att det är jättetråkigt att SD kom in i riksdagen, och sånt, men jag tror inte det.

like boy need girl and girl need boy got a nasty habit called rock'n'roll

Tänkte istället berätta om fördelarna med att inte ha lysrör i sitt rum. Har äntligen blivit av med den så kallade "Mysbelysningen", och är helt superduperlycklig och fascinerad av mina nya spotlights.

jump up, bubble up, what's in store?

För innan, fick man huvudvärk av den antingen för starka eller för svaga belysningen. Det knastrade som fan en halvtimme efter det att man släckt Mysbelysningen, och när man halvsover blev man ihjälskrämd av knastret som man trodde att det kunde vara en våldtäktsman, en styckmördare eller ett monster. Och man blev ihjälskrämd av sig själv också, om man råkade få sig en glimt i spegeln, "vem blir inte ful i 60 watts ljus?". Men nu slipper jag allt det!

I found another beat, there's no time for sleep

Och ja, att få nya lampor är ungefär det mest intressanta som händer i mitt liv just nu.

like the girls in suits and those pretty boys I gave my heart to rock'n'roll


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vem sjutton har lysrörsbelysning på sitt rum?

bor du i ett garage typ? :D

2010-09-20 @ 18:09:16
URL: http://twitter.com/fwettermark
Postat av: Julia

Garage-Linda haha :D



du är min favvisbloggare, bara så du vet

/ anonym

2010-09-20 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0