det finns ingenting här som kan få dig att förstå

kent - låt det förflutna vara glömt

Ledig, en vecka sen sist. Skönt! Synd bara att jag inte är så duktig, vet inte riktigt hur jag ska ta vara på tiden. Så det blir mest datorn och teven... Och städa såklart. Städa hemma och på jobbet, verklig variation i vardagen.

man kan inte sätta heder som inte finns på spel

Men ikväll ska jag ta med mor min på bio, i rymden finns inga känslor. Sjukt bio-sugen, och jag älskar svensk film. Film och musik, det blir bättre på svenska helt enkelt.

jag ser en framtid där jag kunde bli nåt stort, så blås en kyss och fyll min kvot

Och nu funderar jag på att ta mig en tur till solariet, i medicinskt syfte. Min huds fuktighetsnivå ärlikamed noll, så nu är jag på stadiet där jag ser lätt misshandlad ut hela tiden, och om man blåser på mig flyger hela huden iväg. Äckligt, jag vet. Snacka om nitlott i det genetiska lotteriet, jag vet.

jag är din Ismael

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja gilla svensk musik och film :D förväntar mig en recension sen ;)



och ett solarie hade varit välbehövt även för mig!

2010-09-13 @ 19:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0