du som alltid har försvarat idioter

kent - du sa rädslan den går över

idiotrapporten i Christer i P3. roligt. fast störst idioter är väl dom som ringer in och berättar om "idioter", som typ har blandat milkshake och fanta och det luktade illa. okej? du är med i radion för sjutton, då ska du ha nåt att komma med. idiot.

men den där oron stannar kvar

så nu borde jag ha en killer idiot-historia att komma med istället, men det har jag inte. jag känner inga idioter.

den gör mig tveksam när du behöver snabba avslut, snabba svar

men jag tycker nog att dom som har gjort vårt hus till en halvö, omringad av betong, stenar och grävmaskiner är små halvidioter.

du sa rädslan pendlar långsamt för oss

eller min mamma som vill att jag ska städa toaletten, på min enda lediga dag på jagvetintehurlänge, när jag mest av allt vill slippa rengöringsmedel, flötiga speglar och toalettsitsar...

mellan äkta och falsk mellan sanning och lögn
¨
så jag tänkte vägra. och va en idiot-dotter.

vi är idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0