i hela mitt liv har jag väntat på livet

kristian anttila - jag har drömt om att ha en riktig dröm

idag är en sån där rolig dag när man har nåt att se fram emot. om en och en halv timme tar jag min fina bil, mer känd som vrålåket, tar med mig barndomsvännen Elin och hennes vän Karro och kanske min egna vän Ida, drar till Sveriges bästa stad Göteborg och ser på Kristian Anttila och Hästpojken. Spontant så in i helskotta, och jävligt värt. Det är nu, när man är 19 år och mitt uppe i mitten av början på livet som man får passa på och göra sånt där.

jag har sökt efter sanningen och svaren

Så jag måste gå och duscha, bli lite fräsch, ni skulle bara veta hur ofräsch man är efter att ha stekt bacon till ett hundratal personer. mm, gott.

du sa: du vet, vi väntar på ingenting, du vet, ingenting väntar på oss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0