smile and shake my head at this, what else can I do?

moneybrother - oh, say it they're building walls around us now

Gilla: att gäster glömmer skvallertidningar på rummet som jag kan läsa på bussen hem.
Ogilla: att varenda kant som kan tänkas finnas på ett hotellrum har jag slått i idag.

for all intents and purposes, man, it's easier to leave

Gilla: att jag har lyckats med nåt i köket. Har lärt mig scones-receptet utantill, och bakar, och jag citerar syrran "dom godaste sconesen jag nånsin ätit i hela världen".
Ogilla: att jag därför bakar scones hela tiden och kommer bli tjock på dom.

now it just seems whoever else approaches me,

Gilla: att jag fått ps lycka till ikväll idag.
Ogilla: att jag måste betala ps lycka till ikväll.

there's always an imbalance, I mean, ideologically

Gilla: oboy.
Ogilla: att en fluga trodde att den kunde simma i oboyen, och sen var mjölken slut.

I keep getting signs baby, all leading back to you

Gilla: det är fredag.
Ogilla: att jag jobbar hela helgen, med start 5.00.

It seems that I fell out of luck into the outstretched arms of fuck up, I know

Kommentarer
Postat av: julia

Gilla: upplägget :D

Ogilla: Att det var för kort...

2010-09-24 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0