du vet ingenting om mig

kent - hur känner du nu? känner du någonting?

konsert igår, grymt. det roligaste som finns. Anttila världens snuskigaste man var grym, och Hästpojken med världens sämsta bandnamn var grymma. men, med facit i hand är det inte riktigt rättvist. jag tycker synd om alla svenska artister, som är grymma, men aldrig blir grymmast. det finns alltid några som är bättre.

jag väntade mig ingenting

Håkan Hellström. sveriges bästa människa. och överlägset bäst. i hela världen.
så efter att ha lyssnat "samlade singlar 00-10" i bilen på ditresan, till Göteborg, på Liseberg där man tillsammans med 20 000 andra haft ett helt efterblivet lyckorus på Håkans konsert ett år tidigare, så var väl gårdagen inte riktigt samma sak...

Och hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser

Kent. sveriges största rockband. och överlägset bäst. i hela världen.
så efter att ha lyssnat igenom favoritlåtarna från kent-boxen i bilen på hemresan, från Göteborg, där man en månad tidigare haft en av dom bästa konsertupplevelserna någonsin tillsammans med grabbarna Kent, så var väl gårdagen inte riktigt samma sak...

Och hundratusen röster skriker efter något mer

dom två största som har hänt musiksverige. vi får vara glada för att dom föddes här, och för att dom föddes som musikaliska genier. och för att jag själv är ett sånt geni att jag fattar att dom är bäst. i hela världen.

miljoner ord försvinner ner i förrgårs svarta hål, som hundra tusen åsikter som ingen lyssnar på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0