worst case scenario

laakso - looking for trouble and reactions all the time

nu sitter jag här, där jag har suttit ett tag. jobbat, kom hem vid tolv, åt, kollade tv, hamnade här och tog mig inte härifrån. hade kunnat städa och sånt, men imorgon är jag ledig och måste ha nåt att göra. allt handlar om planering.

like a teenage kid it makes me feel alive

tack och lov för spotify som underhåller mig och jag kan varje dag häpna över att jag har världens bästa musiksmak i hela världen. stolt!

I can't control my hope I can't control my dreams

sen kommer Ida i alla fall, evigheter sen sist. det är så när man är hardworking women!

I can't eat I can't sleep I can't do anything

och ikväll är det Rockbjörnen, och jag älskar att kolla på sånt där, galor och sånt tjafs. när alla är extra fina och alla som är bäst får pris. om jag nångång blir känd, så blir jag det bara för att få gå på galor.

so long since anything but singing had a meaning

men nu ska jag tvinga mamma dricka en kopp te med mig, så hon stressar ner sig inför tysklands-besöket, och så jag kan kompensera för att ha isolerat mig från socialt umgänge i några timmar..

ask my mother: does peace come along with age?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0