hey baby what you doing over there?

armand mirpour - don't you know you go over here, play with me for a while?

se det som ett tacktal, fast tvärtom.

hey babe, what's up with your despair?

jag skulle inte vilja tacka mina föräldrar för den genetiska benägenheten att få migrän.
jag skulle inte vilja tacka kollektivtrafiken för att jag fick vänta 50 minuter på bussen.
jag skulle inte vilja tacka tjejer med högklackat som för varje steg de tar kändes som hammare och spik in i mitt huvud.
jag skulle inte vilja tacka det grovhånglande paret som störde ihjäl mig.
jag skulle inte vilja tacka byggarbetarna som väsnades och förvärrade huvudvärken.
jag skulle inte vilja tacka städaren med sin städmaskin som han körde på mina fötter och som väsnades och hade starka lukter som förvärrade huvudvärken.
jag skulle inte vilja tacka tillverkarna av Japp eftersom den är alldeles för liten och blir uppäten på en minut.
jag skulle inte vilja tacka busschauffören som först pratar i mobilen när hon kör, och därefter stannar fem minuter på en busshållplats för att SMSa?! (seriöst, är det inte det värsta ni hört? jag ska anmäla henne för tjänstefel!)
jag skulle inte vilja tacka min pappa som enbart köper lakrits till fredagsgodispåsen.

look me in the eyes, there's so much that we could share, share

däremot skulle jag vilja tacka min säng, som gjorde det möjligt för mig att sova bort migränen i sju timmar mitt på dagen.
jag skulle vilja tacka förstående chefer som skickade hem mig när jag såg döende ut.
jag skulle vilja tacka min mamma som kör en extra runda till affären bara för att jag jättegärna ville ha hemmalagad kebab till kvällsmat.
och min pappa som tillagade den.
jag skulle vilja tacka så ska det låta, för att det förgyller mina fredagkvällar.
jag skulle vilja tacka ipren, som med lite överdosering fick mig att sova gott resten av natten.

she says you don't belong, and I say baby

men det var igår, när jag hatade mitt liv lite, idag är en bättre dag, och vi får se vad den har att erbjuda.

there's something that you need to know, know



I am a volcano, and I'm burning with power inside cause I am made of fire, and I'll never let you down

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin bild på dig!



Jag ska till doktorn på fredag och prata om migrän, du kanske skulle med? ;)

2011-04-09 @ 15:27:41
Postat av: Grodan

helvetes jävla skitdag ! så att säga

2011-04-09 @ 19:40:32
Postat av: madeleine axelsson

hej! fin blogg du har! kram.

2011-04-09 @ 20:02:48
URL: http://madeleineax.blogg.se/
Postat av: linda

Åh Julia, fråga lite åt mig med!

2011-04-09 @ 20:16:07
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-04-09 @ 20:24:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0