jag skulle springa efter men trampa snett

markus krunegård - ibland gör man fel, ibland gör man rätt

idag fyller julia år. grattis! hon är bäst.

det är inte hur man har det

och min kväll igår spenderades på bästa sätt, med bio fika i goda vänners lag. och nu ska jag iväg på ledarutbildning för habo if. i åtta timmar. precis så jag vill spendera min söndag. (jag lät ironisk, men det ska faktiskt bli trevligt)

det är hur man tar det

 
säger grattis med den bästa bilden jag vet. föreställandes det roligaste jag vet.

och när man längtar tar saker tid

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är bäst!



Och jag älskar med dom bilderna, för vi är roligast av alla!

2011-04-03 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0