I feel sure I've been here before

deportees - so I kissed my ugly gang goodbye walked out the door

jag sitter här med en pålurad ny mobil, och tänker att det gör inget. jag gillar den. OCH man kan klippa ringsignalen. och hur grymt är det inte att ha varför får jag inte på mig dina blåjeans som ringsignal? hur grymt?!

I'll start the love if you give me a go

det var ungefär allt jag hade att säga. jag mest kände att jag borde va mer aktiv, men det är inte så lätt när det händer noll saker i livet. det enda jag gör är att jobba och äta och sova. och på det får man inte särskilt roliga blogginlägg på. liksom, idag jobbade jag, och gjorde samma sak jag alltid gör. idag åt jag, och det var gott. idag sov jag, det var skönt. hur kul?!

I'm not fine waiting in line

och sen har jag ju huvudvärk också. som har varat i fyra dagar, som kan ha fått en förklaring. oändliga teorier såsom - jag sover för mycket? - jag äter för lite grönsaker? - jag är sjuk i huvudet? men, så har det alltid varit, så därför borde jag jämt ha huvudvärk, vilket jag inte har haft förrän nu. så, slutsatsen är - jag håller på att få mina visdomständer! hur hiskeligt?!

put the changes put the changes on me

eller så är det resfeber? för jag kan ju rub it in all of your faces igen, att jag åker till NEW fucking YORK på söndag. hur avundsjuka?!

what if I die here? what if i remain?


favorit i repris, för att jag tycker jag är rolig. ibland. då och då. det händer väl. kanske.

I look fine with the wind in my hair


Kommentarer
Postat av: grodan

ja vill med hänga med !!!!

2011-04-14 @ 19:02:08
URL: http://iddarojens.blogspot.com
Postat av: grodan

vill hänga med!!!

2011-04-14 @ 19:06:14
URL: http://iddarojens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0