all you say is

concept store - damn

idag undrar jag vad det var som fick mig att gå lös och bjuda upp hunden till dans. jag bara var lycklig och ville dansa (jag dansar aldrig nykter, vafan hände liksom?)

damn

kanske var det för att det väntade en semla på mig i kylen när jag kom hem från jobbet idag?

damn

eller att jag har massa bullar och kan småäta hur mycket jag vill när som helst?

my feet just wanna touch new ground

eller att jag fick äta pizza?

don't

eller att det var sveriges mästerkock på tv?

don't

fast nej, det var den här låten. den här sjuka låten som får mig att dansa på jobbet när den är på radion. låten som får mitt liv att kännas bättre. som får en att bli stolt över att va svensk, för svensk musik är bäst. och det blir inte bättre än så här. låten, som är så äckligt, helvetes jävla superdundermegajättebra. jag kan inte få nog.

don't



go wasting time

dansen upphörde dock ganska så fort när jag insåg att mina moves är identiska med min pappas...

on help us now

Kommentarer
Postat av: Papi

Vaddå, är inte mina moves coola? Trodde de gick hem hos kidsen?! Nä nu vet jag inte vad jag ska göra...

2011-02-17 @ 10:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0