how long has it been, shall we get into it again?

miike snow - excuse, our disgrace we've had no time to paint the place

idag stör jag mig på (har fått dille på listor):
- att våra telefoner inte är synkade, så ringsignalerna är inte samtidigt

hm, det var ungefär det enda jag störde mig på. problemfritt liv.

the dog is always barking at the mailman

helgen har jag spenderat på min älskade arbetsplats. och när jag för en stund har varit hemma, har jag varit på after work med päronen och deras vänner. eller på AW som mer rutinerade människor säger. vuxenpoäng att spendera en fredagkväll med 40+are? (förresten, är det nån som faktiskt säger päron mer än jag? har nån nånsin ens gjort det?)

I won't waste your time with my revelation

fast vuxenpoängen sjönk till noll, kanske på minusstrecket, när jag drack cola och skrapade bort grönsakerna från hamburgaren.. mogentjej_91?

hello my friend, I see you're back again

sen spenderade jag en kväll tillsammans med min lillkusin, och vi kollade på världens bästa film genom tiderna. the notebook. och ja, jag snackar bättre-än-lejonkungen-OCH-titanic-bra. då snackar vi. 

hello mystery, don't bother to explain

och till det glass. min specialitet. vaniljglass 50/50. ena halvan med chokladsås och jordgubbsströssel. andra sirap och silverkulor. i mitten kokos. hur gott?!

how bout maybe, its all been in my head

 

hey well I'm tired of this black & blue, black & blue


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer kalla dig vuxen den dagen du lagar egen (ätbar) mat med grönsaker till (som du ska äta upp)



annars hatar jag med isynkade telefoner, våran ena ringer långt efter den andra, störmonent!

I-land, var glad att du har en telefon ;)

2011-02-06 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0