it’s my heart you’re stealing

the perishers - It's my heart you take

sitter och lyssnar på van morrison, för han är romantisk. lyssnar lite på håkan, och blir kär. lyssnar lite på kent, för att jag älskar det. lyssnar lite på lasse, för du kan få mig hur lätt som helst. lyssnar lite på mando diao, för I wanna love you but I'm growing old. lyssnar lite på the perishers, och my heart. för jag spenderar alla hjärtans dag med kärleken i mitt liv, musiken.

it's my heart you're dealing with

dagen ska också spenderas med en annan kärlek, IdaGrodanRöjens. och vi ska baka bullar, för allt som innehåller socker är också kärlek.

and it's my heart you'll break


16 år efter vår livs första konsert.

if you'd feel like I feel and if you'd know what I know I don't think you'd ever play me

Kommentarer
Postat av: Grodna

ojojoj vad bullarna blev bra :D

2011-02-15 @ 17:05:44
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0