två timmar kvar, jag har äntligen tagit mig in i en annan värld

jakob hellman - det är två timmar tills dom tänder i taket men då är jag inte här

jag har varit så upptagen att jag varit utan datorn två dagar. herregud. så nittital.

var har du varit i hela mitt liv eller under hela min kväll?

i torsdags var jag, grodis och wendel på bio, trassel i 3D. och haha. och jag lovar att jag aldrig tänker bli för gammal att gå och se disney-filmer på bio. vuxenpoängen kan slänga sig i väggen.

och jag är allt du vill ha

sen var det göteborg med mami, och jag har fyndat. svarta jeans. varför har jag inte ägt det innan? det passar till allt (förlåt sofia, för rubbing it in your face..). och det var i storlek 36! trettiosex. på riktigt. jag ger ödmjukheten fingret, och var tvungen att säga det, kanske se det i skrift för att inse det själv. hihi.

ta en av mej jag har mycket kvar, jag har eld om du vill ha

och så var jag med om det äckligaste jag varit med om på jobbet igår. jag tänker inte berätta det alltför detaljerat, vill ju inte äckla nån... men tänk er något som rimmar på krya, nya eller lya. och tänk er detta, överallt. i sängen, på mattan, på golvet, i soptunnorna, i badkaret, i toaletten, i handfatet och på skrivbordet. och tänk er en städerska. och tänk er att gästen får böta 2000 svenska kronor. och tänk er att städerskan får 0% av detta. livet är hårt ibland.

natten är vacker och månen är full, och du är som natten och jag är som månen

och nu är det härligt förfriskade damer i mitt kök, möhippa, och jag är bortsjasad (bortshasad? bortschasad?) från hemmet. sicken tur då att det är 20-årsfest ikväll. sicken otur att jag jobbar imorgon. men sicken tur att jag är charmigare nykter (asså ödmjukheten, vart tog du vägen?)

och du är som jag du är allt jag vill ha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0