look at the stars, look how they shine for you

coldplay - for you i bleed myself dry

idag kände jag att det behövs en lista. för att få bort "ååh, 2011 kommer bli så tråkigt, inget att se fram emot" , det är bullshit. så jag tänkte ge vinterdepressionen ett slag på käften.

februari:
boda borg (jag är egentligen sveriges minst äventyrliga människa, men hallå? det är tävling!)

mars:
håkan hellström i huskvarna

april:
NEW fucking YORK

maj:
popadelica
jag slutar va tonåring och får gå till systemet

juni:
håkan hellström i göteborg
COLD fucking PLAY (!!!!!!!!!) i göteborg
nån annan liten festival också kanske?

jämt:
fika och ha roligt med mina fina vänner
träna mina fantastiska skitungar
friskis&svettis (obs! socialt umgänge och för att kunna äta vad jag vill)
jobba (läs: tjäna pengar)
lyssna på fin musik
äta gott godis
äta god mat
ha filmkvällar och gå på bio
shoppa lite fina kläder ibland
va facebook-addicted
spendera fina kvällar på bongo bar
bara njuta av att vara 19 år



19 år, innan allvaret och ansvaret, let's make the best of it!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror 2011 kommer imponera oss, och att vi kommer imponera!

We rock, punkt.

2011-02-01 @ 20:43:44
Postat av: Wendel

det vart en riktigt smäll på käften det !

BRA LINDA OCH HEJA BODA BORG !!

2011-02-01 @ 22:12:10
Postat av: Grodan

Håkan jag ska med :P detta trodde jag då aldrig. men man ska aldrig säga aldrig! låter som ditt 2011 kommer bli SKIT BRA! :D



vi kommer vinna Boda borg vi kommer krossa killarna. Mohahah

2011-02-01 @ 23:04:43
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0