här är tystnaden som skär

kristian anttila - här är saknaden som lär

marabou har kommit med ny mjölkchoklad, med smak av mango. hur gott?! och det måste ju liksom va lite nyttigt. för mango är ju nyttigt. det är typ som morotskaka, det är ju morötter i, så det måste också va lite nyttigt. och det är på så sätt jag får i mig frukt och grönsaker. på nåt sätt måste man ju ha sånt, vitaminer och mineraler och allt det där. nyttigtjej_91.

här är jag som trotsar alla nätter

och idag fick jag äntligen träffa mia "jag-är-omöjlig-att-få-tid-till-att-träffas" gustavsson. och hon har varit på litet äventyr. jag vill också på äventyr. vad ska vi hitta på?

här är jag som mot ödet förklarat krig

och den här videon, "linda, detta är du upp i dagen". jag såg ut så när jag var bebis, exakt. på pricken. men vet inte om dom menar i dubbla bemärkelser...?

så säg mig vad gör du ikväll?




luften är tung av allt som aldrig hänt


Kommentarer
Postat av: julia

marabou mangolåter väl förjävla äckligt!

2011-02-22 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0