en högerkrok och riktigt blod

lasse lindh - nu när jag känt kärlek vill jag bara ha mer

nu tänkte jag visa lite bilder, som jag har tagit i bloggsyfte, och för att jag tidigare idag fick kritik av mina käraste apvänner att jag är tråkig som aldrig har bilder. jag har sony ericssons billigaste mobiltelefon, och kamera därefter, men ändå.



här ifrån när jag försökte laga pannkakor. detta var den mest lyckade pannkakan.



och här, pannkaksklumpen. den blev jättetjock. och en klump. den var inte så god.



varför är det bara min tandborste som ser ut såhär efter två veckor? vad gör jag för fel? nån som lider av samma problem? att köpa tandborste varannan vecka är inte så lönsamt.



så här kan det se ut när man har tagit på sig att vara värdinna för en nyårsfest. dagen efter. och detta är inte allt. men jag får skylla mig själv.



eeeeeh?!?!?! det finns en äppelcider som heter HARDCORE?!?!?!?! varför har jag inte vetat detta innan? varför har inte det varit det enda jag har druckit sen i somras? när jag blir 20 är denna det enda jag kommer köpa. om det inte är nån importskit köpt av chaffisarna på eurostop. med fredagens gäster vet man aldrig. men ändå, hardcore-cider!! hardcore!!

och dina ord dom föll som glitter över min gråa vardag

Kommentarer
Postat av: Julia

Mycket bra bilder!

Och råd med tandborsten: köp en "hard" och tryck inte så hårt.



Och snälla, ge mig hardcorecider :D

2011-01-04 @ 00:13:08
Postat av: Fredrik

På lördag går jag och köper en hardcore cider till dig ;D

2011-01-04 @ 12:19:25
Postat av: Linda

Jag tror problemet är att jag tuggar på den.. ;)



Ååååh, freddyboy du är så snäll :D

2011-01-04 @ 17:25:53
Postat av: Josefina

hahahaha jag har samma problem när det gäller tandborsten ;) hahaha fast inte lika allvarligt (; haha

2011-01-04 @ 18:35:42
URL: http://josefinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0