everything is everything

phoenix - things are gonna change and not for better

skriver mest nåt nu för att slippa bli hotad av anonyma lindaostlund.blogg.se-stalkers ordförande julia. hihi

don't know what it means to me but it's hopeless, hopeless

har äntligen fått återgå till mitt pensionärsliv, och ja, jag gick och la mig 22 på en fredag. ikväll planerar jag att gå och lägga mig 21. fast vet inte hur många pensionärer som går upp snortidigt på morgonen och jobbar? för just det, pensionärer jobbar inte. men jag vill ha broddar på mina skor. ha! pensionärspoäng plus minus noll.

everything, is everything the more I talk about it, the less I do control

annat som har hänt i mitt liv? jag var på pensionärsfest. haha, nej, det var jag inte alls, personalfest, gud, pensionärer på hjärnan. i alla fall så var jag utklädd till hippie och mina chefer söp mig under bordet ja. snällt. man ska göra som chefen säger. och så var det infylttningsfika hos ida igår, superfint! tråkigt när jag blev utelåst efter att fyllt på parkeringsavgiften dock och glömt både portkod och mobil och det tog 10 minuter innan nån saknade mig...  höhö

everything, means everything can't understand a word, half of the stuff I'm saying

annars är jag mest inne i en extrem kent-period. jag släpper inte kentboxen, min käraste ägodel näst efter björnis, ur sikte. skulle skriva ett inlägg bara om hur fantastiskt bra dom är och att jocke berg är största geniet på 90-, 00- och 10-talet och kanske nånsin. men med risk för att vara tjatig skippar jag det.

the things I do possess sometimes they own me too

och idag fyller den första människa jag känner, och som är min vän, 20 år. kuul och grattis fredrik! borde han kallas bigfreddyboy? freddybigboy? freddyoldboy? oldfreddyboy? nu istället?

what they gonna do to me I think it's hopeless, hopeless

nu ska jag ta på mig pyjamasbyxor, äta en biff, och sen kolla glee. fiint

what I can't explain I'm sure you get it well since I always wanted, I always wanted you


jag och min käraste ägodel björnis

Kommentarer
Postat av: Julia

Tackar och bockar å alla medlemmars vägnar :D



och jag röstar för alternativ 4, alltså oldfreddyboy ;)



ät en beff beffen ;)

2011-01-08 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0