if I don't live today, then I might be here tomorrow

mando diao - take my hand of funeral flowers in white why did you hurt me so? you said that you never stood out
.
jag vill ge er en förklaring. inte en bortförklaring, bara en förklaring. jag kan inte förklara varför jag har betett mig som jag gjort, men jag kan förklara varför jag är som jag är. och jag kunde inte förklara direkt, för jag bryter ihop, och jag vill inte visa mig svag. fast det är precis det jag är just nu.

watch me shine, as all the lights closes down it's just a talent of mine

det är mest att årsdagen av morfars död krockade med mormors födelsedag. och det blev bara överväldigande. det och insikten om att 2011 är det femte året som jag är utan min bästa vän som alltid förstod varför jag betedde mig som jag gjorde, för jag var som hon, och hon förstod varför jag är som jag är, eftersom det var tack vare henne. och en natt så drömde jag att jag träffade dom i himlen, en töntig dröm, men det kändes så verkligt och när jag vaknade hatade jag verkligheten. för verkligheten kommer aldrig vara så som jag vill att den ska vara, nånsin mer.

you know I die whenever I want so go chase fortune when I'm gone

och jag får inte låta det här gå ut över andra, man tycker att efter fem år borde jag lärt mig att hålla det för mig själv. men när jag själv inte känner mig hel, är det svårt att göra helt rätt.

I'm guilty of reading my own past

förlåt. och jag vill väl egentligen bara att ni ska stanna kvar när jag nått botten, och hjälpa mig upp igen.

so don't forget if I don't live today, then I might be here tomorrow


Kommentarer
Postat av: Julia

I will try to fix you <3

2011-01-30 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0