no one gives a damn about her hair

the killers - wait for something better no one behind you

sitter här och gör en matematisk uträkning. om vi säger att jag i genomsnitt dricker 7 koppar te om dagen med 2 sockerbitar i varje gång. det är 14 sockerbitar om dagen. och 98 sockerbitar i veckan. på ett år har jag via te smällt i mig drygt 5096 sockerbitar. herrejävlar. inte bra. ska jag sluta dricka te med socker i? nej. är det värt att bli tjock, alla tänder ramlar ut och få diabetes? ja.

watching your shadows this feeling won't go

och idag har jag mest haft en helvetes jävla äckeldag på jobbet, topp tio värsta jobbdagen på 2½ år garanterat, men tja, så kan det gå. så nu är jag trött som döden, men planerar ändå att va effektiv och ta tag i bombnedslaget som kallas mitt rum.

and the sky is full of dreams but you don't know how to fly

planer för kvällen: äta fajitas och gå och lägga mig klockan 8. pressen är enorm på jobbet imorgon, have to bring my a-game for the a-gamers. höhö.

I don't have a simple answer but I know that I could answer something better



för att piffa upp detta annars supertråkiga inlägg, den roligaste bilden jag nånsin tagit.

this feeling won't go wait for it

Kommentarer
Postat av: grodan

det roliga är att den faller över mig sen ! hahaha

2011-01-21 @ 22:54:00
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0