I'm wasting my time I'm wasting my days

the perishers - losing my mind, losing my ways

idag hatar jag:
- dubbade reklamer
- halebops reklam med en oerhört pinsam, sjungande tjej
- min vinterhy
- vintern
- att jag målade tånaglarna rosa (?!) och acetonet är slut
- att min tatuering klias och flagnar lite
- att min övertalningsförmåga svek mig

I stumbled across your name in a song

idag älskar jag
- att jag är ledig
- att jag är ledig imorgon också
- att jag har nyfärgat, fräscht hår (förlåt julia, men jag kunde inte stå ut en dag till)
- godispåsen
- bongo
- tvn och satc-boxen
- i MUSIKENS tecken spellistan
- speciellt shout out louds-låtarna
- och låtarna som är längre än 5 minuter
- att brunt nagellack är inne
- att jag inte vet om brunt nagellack faktiskt är inne, men jag bryr mig inte om jag har fel

thinking of us made the day twice as long

mer älskvärda än hatbara saker. på plussidan. bra dag. och nu tänkte jag bota vinterdepressionen med lite trevligt folk, trevligt ställe, trevlig musik och trevliga dryckbara saker.

tonight I'm going out to find someone I can't stand to live without



sommarhy, vart tog du vägen?
och måste försöka va hardcore utan mina HC-kompisar ikväll, tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0