don't be afraid if you hear voices

franz ferdinand - or feel the sweet air spoken upon you

dagens gilla: sol och plusgrader och blå himmel/vår spotifylista som är så bra att jag inte förstår det själv.
dagens ogilla: lillasysters näseblodspapper som hon lämnar överallt som gör mig illamående/avskavt nagellack.

sometimes the sound of a thousand whispering words

och så är det internationella kvinnodagen idag. grattis alla grymma kvinnor jag känner. och resten av alla världens kvinnor också. i alla fall dom snälla. och jag tänkte hylla en av de bästa kvinnorna jag vet genom att städa hela huset. varsågod mamma.

of hope will reassure show me the future

och ännu viktigare än kvinnodagen, är för sjutton fettisdagen. semlor, mmmm. på riktigt är en av de bästa sakerna med sverige att vi har speciella dagar vigda åt att äta. fettisdagen, våffeldagen, så jävla bra. vi borde införa pepparkaksdagen och negerbollsdagen också.

will see u s join together if the oceans split

och så fyller mia 20, herregud. fast hennes 19-årsfirande med tiotalet manliga modeller som sjunger happy birthday vid tolvslaget för ett år sen blir svårt att överträffa.

or the mountains sigh then I will keep on dreaming


mia och lois. have you seen avatar? that's definatly not me!
och mannen med mustasch och hatt och halsduk bakom sofia var inte manlig modell. eller?

I live to dream again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0