I tried my best to smile but deep inside my heart

phoenix - I felt it was shouting like a crowd dancing

idag älskar jag:
- mitt jobb
- mina nyinköpta jeansshorts med hög midja (ge mig sommar nu så jag kan ha på mig dom, varje dag)
- mina nyinköpta örhängen
- mitt nyinköpta halsband
- det danska wienerbrödet jag åt till mellanmål
- the perishers chill-musik
- doftljus
- eftermiddagstv med gordon's kitchen nightmares som höjdpunkt
- att jag är igenkänd på posten
- te som får min onda hals att känna sig bättre
- playtv med sveriges mästerkock och pluras kök
- plura och the sounds-maja
- att min lillasyster har färgat håret lila. den andra har rött. ska jag satsa på blått?
- att det är sista dagen på tråkig vintermånad

I guess I couldn't live without the things that made my life what it is

idag älskar jag mitt händelselösa, problemfria liv.

can't you hear it calling, wverybody's dancin', tonight everything is over I feel too young



ge mig sommar och solbränna och bara ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0