om du vill ha mig nu kan du få mig så lätt

håkan hellström - sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort

idag tackar jag gudarna, eller mest ida röjens, för att hon lämnade kvar ett och ett halvt kinderägg igår. mums! ja, sockersjukan är en obotlig, kronisk sjukdom. om man älskar godis går det inte att sluta äta det även om man inte borde äta det. vetenskapligt bevisat. bevisar egna studier.

och jag vågade aldrig hålla din hand vi är inte såna som i slutet får varann

och ja, ida fyllde 20 igår och ja, vi firade med kinderägg. tyckte att det kändes rätt liksom. och jag skulle kunna skriva ett inlägg om hur mycket grattis det är till grodan, som är bäst, men ja, det blir kanske lite tjatigt om jag ska höja henne till skyarna hele tiden? men skitsamma, GRATTIS SOM FAN PÅ DIN JÄVLA 20-ÅRSDAG OCH DU ÄR BÄST IDA-GRODAN-BRITTA-RÖJENS!

alla dansar, och jag tänker är du också själv? var är du ikväll?

och mitt liv är så mycket bäst just nu. imorgon ska vi på Hååååååååkan som är bäst, med vänner som är bäst. bästbästbäst. inte ens Herr Gnällspik kan ta ner mig! (jo, han ger mig migrän, men nej, det stoppar inte mig ändå!)

jag hade hoppats på något, hoppats på något



15 år och relativt nyfunna vänner efter ett 9-timmars Eva&Adam-maraton.

18 år och den roligaste bilden vi vet.

om du vill ha mig nu kan du få mig så lätt


Kommentarer
Postat av: GRODAN

haha älska bilderna ! haha. tack som faan Plankan för presenterna :D du är bäst.

2011-03-26 @ 09:24:59
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0