och jag minns varför jag föll för dig varför jag alltid föll för dig

lasse lindh - radion spelar aldrig våran sång och det känns som tusen år sen dina

sleepover och filmkväll med ida är bra. och hade enormt craving efter ronja rövardotter, så så fick det bli. men jag vet inte om det är fel att se dom filmerna igen. repliker som "är jag inte lusfri snart?" "jo, men jag tycker om att känna ditt hår under mina händer" är svåra att inte skratta tills man dör av. mognatjejer_91x2. men det finns inget bättre än rumpnissar och Mattis, så det kompenserade upp.

ögon såg på mig som dom gjorde en gång

och idag har vi varit på ullared. fett värt. min garderob är rikare, min plånbok fattigare. och just nu sitter jag och undrar vilket köp jag är mest nöjd med. antingen min pläd, som är så superdupermysig att jag aldrig vill skiljas från den. eller en tesil i silikon med form av en citron, som är så superdupersmidig att jag vill dricka te jämt.

och jag saknar våran sång

pläden vinner, eftersom jag varje gång jag ska använda den, kan säga "fan också, var är min pläd nånstans, jag fryser knäna av mig.."

och jag vet du tycker vi tappat vår passion och vår färg

och på lördag är det bröllop, och jag är alldeles stissig. vad för nagellack? vad för skor? vad för strumpbyxor? vad för frisyr? frågorna är oändliga, svaren obefintliga.

men idag så känner jag mig märkligt säker på oss så jag kör genom regnet för att hämta hem dig


världens bästa tesil, världens sämsta mobilkamera

så länge vi har en chans så tänker jag, så tänker jag, så tänker jag slåss för oss

Kommentarer
Postat av: grodan

FETT bra kväll och dag idag! <3

2011-03-01 @ 21:22:41
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0