älskling vi var alla en gång små

att ha en fyra år gammal dator har inga fördelar. fast, det har det. hittar så sjukt mycket roliga grejer, som får en att tänka "vad tänkte jag här?!"


små, brunetter och dansandes dansmatta.


små, brunett och dansandes med linnea ett nyår hemma hos julia.

liten, och började lyssna på kent vilket inte accepterades av gamla kompisar som skickade såna här bilder till mig (fortfarande INTE okej).

små, och gick på promenad, idaho spike och stavis, och sen göra bildberättelser i paint. nu ska du DÖ STAVIS!!!

små, och i värmland med sina dåvarande bästa vänner.

små, och hattprovning på gotland.


små, fula och skolavslutning i ettan.

liten, och det ser ut som jag har störst bröst i hela världen.

små, på moppesemster och trodde vi var coola.

små, och min gamle bästis pussade lasse lindh och jag dog av avund.

liten, och jag och mormor var bästisar dagen innan hon dog.

nu blev jag alldeles för jävla nostalgisk, förlåt. och tja, dom säger att  det var bättre förr, men jag vet inte. jag tror vi har det bäst jämt. det var då som nu till sist och för alltid.

älskling vi ska alla en gång dö


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Bild 3 och 8. Klockrena höhö

2011-03-13 @ 00:02:57
Postat av: GRodan

den dära bild sagan är mycket mycket rolig ;)

2011-03-16 @ 20:54:08
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0