and I talked to God on the telephone

mando diao - but I really can't tell you what he told me

Gode Gud, gör så att min förkylning försvinner tills på lördag.
Gode Gud, och finnen under näsan också.
Gode Gud, hjälp mig välja mellan Nittileaks eller sömnen ikväll.
Gode Gud, gör så att min alarmklocka fungerar (vad har jag gjort dig för att förtjäna detta? tycker du inte att ta sig upp 04.30 är besvärligt nog?)
Gode Gud, gör så att man slipper stå upp på 101an.
Gode Gud, gör så att min vän Ida slutar använda uttrycket OMG. hon missbrukar ditt namn.
Gode Gud, gör så att mina tjejer vinner träningsmatchen mot P99 imorgon, det är det minsta du kan göra för jämställdheten, den glömde du liksom bort mellan Adam&Eva och 1900-talet.
Gode Gud, ge mig en deodorant som inte lämnar fläckar på svarta kläder.
Gode Gud, gör så att det blir varmare, vi har frusit så det räcker det här året.
Gode Gud, gör så att Daniel Adams-Ray sjunger ja må hon leva för mig på tolvslaget på lördag.
Amen.

but it was a lie


Kommentarer
Postat av: Julia

Annars: gode Gud, i'm breaking up with you!



Hihi hoppas dina önskningar slår in!

2011-05-02 @ 20:44:23
Postat av: Emelie

Jag vet en deodorant som inte ger vita fläkar, men jag har bara hittat den på eko än så länge ;)

nivea pure invisible ^^

2011-05-06 @ 16:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0