is this the place we used to love?

keane - is this the place that I've been dreaming of?

jag kan börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering, kände att det var dags nu, lite rädd från hatmejl från min fanclub.

oh simple thing where have you gone?

men mycket har hänt, det var popadelica och en jävligt! fin dag, det har varit 20 år (jag är 20 för sjutton!!) och det har varit coachande. men nu är jag på banan igen.

I'm getting old and I need something to rely on

och idag var jag på stan, och gjorde fina inköp.

so tell me when you're gonna let me in



systemet för första gången! som jag och var tvungen att säga till killen, svärmorsdrömssöt/pojksöt (the way i like it!), i kassan, samtidigt som mamma och moster stod bredvid och log och var nära på att ta upp kameran. han tyckte att jag skulle spara kvittot, jag tänkte säga bara om du skriver ditt nummer på det, men så långt i utvecklingen har vi inte kommit än.

I'm getting tired and I need somewhere to begin

och tjejer, hoppas vinet duger. annars får ni gå själva och köpa. eller just det, det kan ni ju inte! kaxigtjej_91

and if you have a minute why don't we go

 

och så köpte jag dessa finingar också. jag har tröttnat lite på converse, känns så tråkigt att varje människa i åldrarna 2 månader - pensionär har såna liksom. så jag tänkte sticka ut med dom här. kommer va coolast i stan i sommar!

talk about it somewhere only we know?

ni som inte förstod att detta var ironi är inte längre mina vänner. vi får inte ha crocs på jobbet längre, för att det är fult, men dom här är väl ändå ännu fulare?

this could be the end of everything



och jag har varit och klippt mig och har kort hår, och jag ger alla tillåtelse att åter igen kalla mig "pojk". denna bilden kommer från google, men det skulle likaväl kunna vara mitt skolfoto i trean, fyran eller femman..

so why don't we go

osten out.

somewhere only we know?


Kommentarer
Postat av: Julia

Vi har saknat dig pojk!

Och snygga skor :D



du får bli stammis på systemet också, så du kan stöta vidare ;)

2011-05-11 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0